24/6/11

"Βόμβα" μεγατόνων με τον Ζέλικο Ομπράντοβιτς να κατηγορείται για συνέργεια!!!

Ποινική δίωξη άσκησε το... αστεροσκοπείο Αθηνών στον προπονητή του Παναθηναϊκού, για ύποπτα αυξημένη απόδοση και συνέργεια σε κλοπή ολόκληρου γαλαξία. Διαβάστε τον αποκαλυπτικό διάλογο!
"Βόμβα" μεγατόνων έπεσε το μεσημέρι της Παρασκευής με τον Ζέλικο Ομπράντοβιτς να κατηγορείται για συνέργεια σε κλοπή 5 αστεριών από τον γαλαξία "evil eye" και να απειλείται με αφαίρεση όλων των τίτλων του και κατάσχεση του προπονητικού του διπλώματος.
Δείτε τον ενοχοποιητικό διάλογο του Ζοτς (Ζ) με τον Θανάση Γιαννακόπουλο (Θ):
"Ζ: Πρόεδρε τους "κούμπωσα" πάλι φέτος...
Θ: Καλά, καλά, ας μην είχαμε εγώ και ο Παύλος εργοστάσιο με "φάρμακα"...
Ζ: Ναι, αλλά και εγώ με είδες... τους απείλησα με το όπλο που μου'δωσες πέρσι...
Θ: Ποιο λες;
Ζ: Το νέο, το... εικοσιδυάρι από τη Φλόριντα (σ.σ. εννοεί πιθανότατα τον Καλάθη), το έβαλα στο εξάσφαιρο και δεν μου κουνήθηκε κανείς...
Θ: Τι π@#... είσαι!
Ζ: Το αστέρι που το βαλες πρόεδρε;
Θ: Τοχω στο ΟΑΚΑ ψηλά, δεν θα το δει κανείς...
Ζ: Μη γίνει καμιά μαλ... και μου την κάνεις μόνο...
Θ: Όχι ρε, τι λες... όπα κλείσε γιατί έχω τηλεφώνημα από Αμέρικα...
Ζ: Νέο όπλο πρόεδρε; Πρόεδρε; Πρόεδρε;;;"



 Έτσι, για να ξεφύγουμε και λίγο από τη "σαπίλα" του ποδοσφαίρου...


http://prasinanea.gr/paraskinio/article1125374.ece
 

Αναγνώστες