13/4/11

Χωρίζουν Αϊβάζης-Κορινθίου;

Ο γνωστός ηθοποιός μίλησε στην εκπομπή «Super Star» ο γνωστός ηθοποιός πήρε θέση για όσα ακούγονται τον τελευταίο καιρό για την προσωπική του ζωή.
«Ο καθένας μπορεί να γράψει ό,τι θέλει. Αρκεί να μην προσβάλει τον άλλο», τόνισε και συμπλήρωσε πως αυτή τη στιγμή η κορούλα τους, Ισμήνη, είναι πάνω από όλα.

«Δεν θα μπω σε αυτό το τριπάκι να απαντώ τι κάνω μέσα στην οικογένειά μου, αν τσακώνομαι, αν είμαι καλά ή δεν είμαι», είπε ο Γιάννης Αϊβάζης αποκλειστικά στην κάμερα του Star, απαντώντας στις φήμες που τον θέλουν να χωρίζει με την Μαρία Κορινθίου.

«Δεν θα ήθελα ποτέ μα ποτέ να έρθει το παιδί μου όταν θα έχει μεγαλώσει και να μου πει “πατέρα, τι έγινε; Αληθεύει αυτό;” Το παιδί μου είναι πάνω και από την ίδια μου τη ζωή», συνέχισε ο γνωστός ηθοποιός.

Μάλιστα, το ζευγάρι κέρδισε πρόσφατα την αγωγή που έκανε εναντίον γνωστού περιοδικού που είχε γράψει ότι χρησιμοποιούν το παιδί για λόγους δημοσιότητας: «θεωρώ ότι απονεμήθηκε δικαιοσύνη και ελπίζουμε με την Μαρία να μην υπάρξει στο μέλλον, όχι μόνο για εμάς αλλά για κανέναν, κάποιος που θα βγει και θα πει ότι σπρώχνουμε το παιδί για 20.000 ευρώ».

«Ήταν εντελώς ψευδές αυτό. Αν είχε έστω και μια δόση αλήθειας, θα σκύβαμε το κεφάλι και θα λέγαμε “κάναμε βλακεία, ναι φταίμε”. Αλλά στην συγκεκριμένη περίπτωση ήταν εντελώς άδικο και εντελώς ανήθικο», κατέληξε ο Γιάννης

Αναγνώστες